Zoek het geld :) - Reisverslag uit New Delhi, India van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Zoek het geld :) - Reisverslag uit New Delhi, India van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Zoek het geld :)

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

23 Augustus 2009 | India, New Delhi

Hi Allemaal!

We zijn in India. Ja...het vieze India :) Nou moet ik zeggen, tot nu toe valt het allemaal mee. Je moet gewoon even je defenitie van vies aanpassen das het enige haha! We hebben in ieder geval heerlijk geslapen in het Smile Inn :)

Maar eerst de reis er naar toe. We moesten heeeeeel vroeg op.....dus daar stonden we met ons slaperige hoofd op schiphol om 5 uur 's ochtends.....het gaat beginnen. Eest naar London Heatro....daar even wachten.....slenter de slenter.....luchtjes ruiken....kuch kuch.....mmmmm ruik ik nu me zelf??? Oeps beetje fanatiek met de luchtjes. Dan maar een Dior horloge van 1000 euries....geen geld. Zucht.....slenter....kopje thee! Geld? Tja geld...Engelse ponden?? Stom land....dollars dan? Maar krijgen het wisselgeld in Ponden. OK. Tjeetje wat zijn die ponden zwaar. Ach kunnen we op de terugweg nog een kopje thee kopen.....moeten we 3 weken die zware ponden mee slepen.....(ja ik weet het overdrijven is ook een vak :))...goed idee.....we verstoppen het gewoon op het vliegveld. Zoeken naar een goede plek.....op de WC, in een winkel, niets te vinden....hoe moet dat nu als je een bom wil verstoppen?? Ahh daar boven......we zien een goede plek....hup....lopen....kijken om ons heen....ja snel...niemand ziet het....het ligt er....we lopen weer weg alsof er niets aan de hand is. Al snel komen er 2 politie agenten druk praatend in hun walki talki op ons af komen.....het zweet breekt ons uit......oeps straks hangen er camera's.....hellup straks wordt het een vakantie in London.....wie had er ook alweer dit geweldige idee.....gelukkig ze lopen langs ons.......zucht.....we gaan gewoon naar India....maar het geld ligt er en we gaan natuurlijk niet zeggen waar het ligt.....:) Het geld ligt ergens op London Heatro.....benieuwd of het er over 3 weken nog ligt.....

Door naar New Delhi. In het vliegtuig een vriendelijke Indier als buurman. 24 jaar, ongehuwd, gestudeerd en van de hoogste kaste.....goede vangst :) Hij heet Vikash en vertelt ons alles over India....ook schrijft hij alles voor ons op. Bezorgd vraagt hij of we een hotel geboekt hebben? euhh nee.....hij kijkt zorgelijk.....ach wij geloven dat het wel goed komt. Vikash volgt ons tot aan de uitgang van het vliegveld......en vraagt of alles goed gaat. Ja alles gaat goed. Wij hebben ons aangesloten bij 2 vriendelijke Engelse meisjes die wel zo slim waren om te boeken.......dus zitten we met hun in de taxi naar een hostel vlak bij het trein station.We worden afgezet in een heeeeel vaag steegje, mensen liggen op straat te slapen en het ruikt heel bijzonder :) een nieuwe geur sensatie laten we maar zeggen. We komen bij het hostel....Smile Inn....we proberen nog af te dingen....lukt niet echt...ach dan maar iets meer....we hebben in ieder geval een lekker bed. We hebben heerlijk geslapen en gaan vandaag weer verder.

Veel liefs,
Cin

• 23 Augustus 2009 - 07:52

Zus:

Hey zusje,

Hahaha, weten we straks gelijk hoe grondig de airports gecontroleerd worden, als het geld er nog ligt, tja...... gelukje dat jullie geen terroristen zijn en dus geen bom willen planten!!!
    Geniet van het vieze India en succes bij het vinden van het volgende hostel/ hotel, hopelijk kom je ook nog een hostel tegen die lekker schoon is, is ook wel eens grappig toch......
    HVJ!!!

Dikke zoen en kmuf van je zus en Jürgen

• 23 Augustus 2009 - 09:04

Denny:

Hi Cindy en Marianne
    Fijn om zo snel al iets van jullie te horen.
    Ben heel benieuwd naar jullie verdere avonturen.
    Heel veel plezier,groetjes
    Denny, moeder van Marianne

• 23 Augustus 2009 - 11:26

Paps En Mams Tamis:

hallo meiden, wat weer een verhaal. we lezen dit in de buitenlucht op camping haide in duitsland. jawel de verbinding op de laptop doet het en we kunnen jullie nu mooi volgen tot nu toe dan tenminste.
    hopen dat de ponden er nog liggen als jullie trek hebben in een engels kopje thee. paps zegt doe voorzichtig en niet met vreemde mannen praten. maar volgens mij gaat dat niet lukken ha,ha. dikke kmuf vanuit een zonnige camping

• 24 Augustus 2009 - 07:47

Ig:

Hoi Cin,
    mooi verhaal weer :)
    Veel plezier!
    Kuz Ig

• 24 Augustus 2009 - 09:12

John:

Cindy, geniet ervan. Je lijkt je moeder wel. Die vergeet ook alles. Gelukkig kan je je reis wel voortzetten.

Ik ga je reis een beetje volgen. Ik heb ondertussen de tekening van Karlyn gescand. Zal hem naar je moeder sturen.

Groet,

John

• 24 Augustus 2009 - 21:41

Essie:

Hi moppie,

Het reisverslag begint goed... Lekker uitgeslapen, op naar het volgende avontuur. ;-)

Hugs van Essie