Het ticket is geboekt!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Het ticket is geboekt!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Het ticket is geboekt!!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

09 April 2011 | Nederland, Leiden

Hoi Allemaal,

Daar ben ik weer! Het is weer zover....ik heb bedacht dat het toch wel een goed idee is om mijn horizon weer te gaan verbreden. Dit keer is Zuid-Amerika aan de beurt aangezien ik daar nog nooit geweest ben en Peru zeer hoog op mijn verlanglijstje staat.
Het plan is om een rondreis te gaan maken. Te beginnen in Equador, daarna Peru, Bolivia en te eindigen in Chili (als de tijd en het geld het toelaten natuurlijk ook nog een stukje Argentinie).
Ok....het duurt nog wel even....maar...het ticket is geboekt!! Dus op 2 september 2011 om 7.55 uur in de ochtend (sorry pap, mam en Kat....beetje vroeg :)) vlieg ik naar Quito!!!!

Maar ja, voor nu dus nog even geduld....tot over 146 dagen!!

Liefs,
Cindy

  • 09 April 2011 - 17:20

    Paps En Mams:

    Hoi Lieverd, E zal weinig van slaap komen als je het laaste nachtje voor je grote reis bij ons slaapt. want we moeten zeker voor een half jaar vooruit kletsen. Maar ja gelukkig bestaat er ook nog zo iets als een skype en sms dus helemaal stil zal het niet worden.
    We verheugen ons nu al weer op de mooi verhalen die je zal schrijven. De sms service doet het in ieder geval nog want ik kreeg gelijk een sms dat je wat op je site had geschreven, dus mama is watching you.
    dikke knuffel van ons

  • 09 April 2011 - 18:17

    Miranda:

    Hallo wereldreizigster!

    Je snapt het vast al..., ik kijk weer ontzettend uit naar al je fantastische columns!!! Wat spannend, het is nu definitief geworden. Wederom weer heel dapper! Je reisplannen klinken weer erg goed. Ik zal je natuurlijk tegen die tijd gaan voorzien van een hele hippe coupe die lang goed blijft zitten, ha, ha.
    Geniet alvast van je voorpret!

  • 09 April 2011 - 18:26

    Marije:

    En de emailservice werkt ook, want ik kreeg een mailtje dat er een nieuw bericht was!
    'Gelukkig' duurt het nog even voorje weggaat; want je zal een waanzinnige tijd hebben...maar ik vind het stiekem wel lang hoor.....
    X

  • 09 April 2011 - 22:00

    Zus:

    Hallo lief zusje,

    Wat spannend allemaal weer hè!! En ja om ff 8 uur vliegen, veel te vroeg!!! Maar ach dan zijn we misschien nog iets te versuft om echt door te hebben dat het om 6 hele maanden gaat waarvoor we afscheid nemen. Brrr, maar ach als je maar geniet en met alle nieuwe wonderen van communicatie.......
    HVJ!!!

    Dikke kmuf en kus van je zus en Jürgen

  • 10 April 2011 - 10:47

    Esther:

    Hey Cin,
    Wat een leuke plannen heb je weer!!
    En net als de rest kijk ik ook weer uit naar je leuke verhalen........
    Dikke kus Esther

  • 15 April 2011 - 22:47

    Esther:

    Ooooh, wat ben ik jaloers! Wij gaan gewoon - weer - naar Thailand door het financiele plaatje. Chili, Peru en Equador enzo was ook echt mijn wens! Ben uiteraard weer benieuwd naar je amusante verhalen! X Es

  • 06 Juli 2011 - 19:33

    Floor:

    Oh nee... Ga je nou weer weg?
    Ik ga je wel heeeeel erg missen hoor! Heel veel plezier alvast, ook nu met de voorpret...
    Helaas ben ik nog op vakantie als je vertrekt, anders had ik misschien wel even een knuffel komen gevenop Schiphol.

    Dikke knuffel,

    Floor

  • 09 Juli 2011 - 21:16

    Bianca:

    Cindy, please always thing of Bejing is calling Macchu Picchu :-)

  • 23 Augustus 2011 - 18:17

    Martin Strookman:

    Hoi Cindy,
    Het is gelukt, ga je volgen..
    Tot verder op

  • 23 Augustus 2011 - 18:30

    Yvonne:

    Ha Cindy,

    Dankzij Martin heb ik je ook gevonden. Je staat in het Favorietenrijtje. Alvast een goed en voorspoedig begin van je reis gewenst.

    Groetjes,
    Yvonne

  • 24 Augustus 2011 - 18:12

    Alice:

    Toppie! Z-Amerika is fantastisch! Ik blijf je volgen en kijk nu al uit naar de nieuwe verhalen.

  • 24 Augustus 2011 - 18:14

    Alice:

    Oh ja, ik heb helemaal geen geen bericht van je bericht gekregen, dus heb mij weer opnieuw aangemeld. Je gooit me er toch niet weer uit hè? ;-)

  • 29 Augustus 2011 - 19:54

    Elly Pronk:

    Ha Cindy,

    ik kijk uit naar je spannende en leuke verhalen. Tot horens!

    Groet,
    Elly

  • 31 Augustus 2011 - 10:28

    Mary:

    Site gevonden! Ben benieuwd naar al je verhalen!! heel veel plezier in ieder geval!

  • 01 September 2011 - 11:39

    Adri:

    Lieve schat, ik wens je weer een hele mooie reis. Je zult vast weer een hoop meemaken en ik kijk nu al uit naar je leuke verslaglegging.
    Een dikke kus en goede reis. Doe voorzichtig. Liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 256485

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: