Weer thuis! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Mei 2012 | Nederland, Leiden

De laatste dag was het tijd voor inpakken, nog even lunchen, nog even naar het museum, nog even een oblea eten, nog even wachten, nog even wachten……en toen……toen moest ik echt gaan.

Na een heel lange reis met veel luchthavens, een verkeerd ticket (volgens de Avianca medewerkster grrrr!) en bijna vliegtuig gemist door verwarring over tijdzone (oeps!) landde ik eindelijk op Schiphol…..op de Polderbaan! Dus nog even 20 minuten taxiën……en toen……weer op Nederlandse bodem……en brrrrr wat is het koud!! Gatver! Het is echt koud! Maar gelukkig staat mijn familie en 2 heel lieve vriendinnetjes op mij te wachten! Heel veel dikke knuffels en zoenen later zit ik rustig op mijn eigen vertrouwde bank…….ik ben weer thuis.

Ik heb de afgelopen 8 maanden een geweldige tijd gehad. Ik hoop dat iedereen die mijn blog gevolgd heeft ook een beetje mee heeft kunnen genieten. Ik heb in ieder geval wel heel erg genoten van al jullie berichtjes en wil jullie allemaal dan ook heel erg bedanken hiervoor. Ik vond het heerlijk om jullie berichtjes te lezen en ook gaven ze me soms steun en troost want tja reizen is net als het echte leven. Ook tijdens het reizen zit het weleens tegen.

Iedereen: bedankt!!

Veel liefs,
Cindy

  • 04 Mei 2012 - 21:30

    Esther K:

    Hey Lieve Cin,
    Welkom thuis!!!!

    En jij ook heel erg bedankt voor al je reis verslagen en foto's, zo zijn we er toch elke keer een beetje bij........

    xxx Es

  • 04 Mei 2012 - 21:58

    Alice:

    Welkom thuis! Dank dat ik je reis mee mocht maken.

  • 05 Mei 2012 - 07:02

    Adri:

    Hallo Lieverd,

    Welkom thuis.Bedankt voor je schitterende verhalen. Ik heb genoten van al dit leeswerk en prachtige foto's.
    Nu weer aan de slag???? En sparen voor de volgende reis!!!!!!!!!!!!

    Sterkte met werken, zal weer even wennen zijn.

    Dikke kus en liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • 05 Mei 2012 - 07:37

    Hallo Cindy :

    Jammer dat ik je verleden week niet gesproken hebt
    Zag je zitten bij je collegae en je was zo in gesprek dat ik je niet wilde storen en hoorde van Jouelle dat je boven geweest wasen toen was ik elders .Je zag er goed uit !!!!
    Weer even wennen voor je hier in dit kikkerland en hoop voor je dat je een leuke,leerzame job gaat vinden en ons toch een beetje gaat missen .
    Ik heb genoten van je verhalen en misschien tot ziens
    Liefs Beppie

  • 08 Mei 2012 - 16:51

    Jacqueline Wellenste:

    Hoi Cindy, welkom thuis! Dank voor je fantastische verhalen!
    Kom ik je van de zomer nog tegen in de WZH als ik kom waarnemen????
    Liefs, Jacqueline

  • 09 Mei 2012 - 19:18

    Ester B:

    WELKOM THUIS LIEVE CINDY !!! :-)

    Home-sweet-home. Ben je alweer een beetje gewend aan het Hollandse weer?! ;-)
    Had je ons welkomstkaartje nog ontvangen. (had ik al eerder gestuurd, want ja, je zou eerder thuiskomen) hahaha

    BEDANKT voor je leuke reisverslagen en foto's, zo konden wij meegenieten. Rust nog maar even goed uit, want wij kunnen ons voorstellen dat je nog dient te aarden !!!

    BIG HUGS en KISSES,
    Jan en Ester en een likkie van Mickey :-p

  • 09 Mei 2012 - 19:32

    Ester B:

    Ja, stom van me........dien ook nog te aarden ;-) hahaha.......je had het al heel lief geschreven dat ons kaartje was aangekomen!!! Wat het ff vergeten, sorry. Alweer een lekkere hollandse stampot gehad?! LOVE XXX

  • 21 Mei 2012 - 22:13

    Lous Akkerman:

    Weet je nog wie in ben, Cindy? De meest grijze van de 2 "stoere wijven" (zeiden jullie) in Galibi.
    Ik heb niet je hele reisverslag gelezen, maar wel erdoor heen gesnuffeld (ik was vooral heel benieuwd naar Galapagos). Je schrijft niet alleen heel aanstekelijk, maar maakt ook prachtige foto's! Hoop dat je inmiddels weer wat geacclimatiseerd bent, letterlijk en figuurlijk, en wij wensen je heel veel succes en geluk in je verdere leven, met werk en ook nog veel meer mooie reizen! Hartelijke groeten, ook van Griet, Lous

  • 07 Juli 2012 - 17:53

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 1316
Totaal aantal bezoekers 256242

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: