Om het af te leren! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Om het af te leren! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Om het af te leren!

Door: Cindy Tamis

Blijf op de hoogte en volg Cindy

09 Mei 2013 | Nederland, Leiden


*schaam*.....ja, het is weer zover :).....ik ga er nog even een paar maanden tussenuit voordat ik met mijn opleiding begin (of zoals we op het werk weleens grappen....voordat ik een echte dokter word).
Ik ga dit keer weer naar Azie en hoop veel te zien van Nepal, India, Maleisie en Indonesie.....en raad eens.....ik heb mijn ouders geinfecteerd met het reisvirus....ze gaan de eerste drie weken met mij mee....leuk he!!

Voor de trouwe volgers....ja ik zie jullie al denken; Cin, naar India?......doe voor je moeder dan toch maar een flesje Dreft en een theedoek in die backpack van je :).
Oja, en een zweet doekje.....het is nu 30 tot 35 graden in Nepal enne India, laat ik dat maar niet zeggen. Laat ik het zo zeggen; op internet stond er niet een gezellig zonnetje. Nee er stond een heel grote rode termometer die iets met een 4 erin liet zien.....en nee, het was geen 34 graden.....

...we wachten het gewoon lekker af!

Liefs,
Cindy

  • 09 Mei 2013 - 07:17

    Zus:

    Hoi lief zusje,

    Nog een keer om het voorlopig af te leren toch

  • 09 Mei 2013 - 07:53

    Zus:

    Hallo lief zusje,

    Dat is gek, de helft van mijn tekst is weggevallen!!
    Dus hier de rest van het bericht...

    Ik ga je weer heel erg missen, maar gelukkig hebben we Skype, app, sms en gewoon bellen!

    Lief zusje, geniet, ontspan en neem het ervan!!

    Love u!!

    Dikke kür en kus van je zus en Jürgen

  • 09 Mei 2013 - 07:57

    Paps En Mams:

    We zijn er klaar voor en hebben er zijn in. Eh ik heb geen derft maar volgens tante Ellen kan het ook prima met shampoo;-) we zijn je zo onder de klok. Dikke kmuf

  • 09 Mei 2013 - 12:25

    Katja:

    Veel plezier!!

  • 09 Mei 2013 - 12:39

    Jacqueline Wellenstein:

    JALOERS.......wat heerlijk voor je!
    Kan je je voorstellen dat wij binnenkort weer terugverhuizen naar Nederlland? Dan ben ik 4 jaar weggeweest....
    Veel liefs, je ex-collega

  • 09 Mei 2013 - 19:03

    Elly:

    Goede reis, heel veel plezier! Ben nieuwsgierig naar je avonturen.

    Lieve groet,
    Elly

  • 09 Mei 2013 - 21:08

    Adri:

    Hallo lieverds,

    Heel veel plezier en geniet ervan.

    liefzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • 09 Mei 2013 - 21:50

    Floor:

    Lieve Cin, geniet lekker van je reis he (want eenmaal in opleiding mag je maar liefst 6 weken niet op vakantie ;-))! Ga je missen (doe ik nu al n beetje)! Ik kijk er naar uit om je reisverslagen te lezen...
    Ook een fijne reis toegewenst aan je ouders!
    Liefs en n dikke knuffel, floor

  • 10 Mei 2013 - 21:15

    Katrin Tamba :

    Lieve Cindy ...

    heel veel plezier ,ben erg benieuwd naar je avonturen vooral Indonesie ...


    xxxx

  • 11 Mei 2013 - 16:30

    Wil Berkhout:

    shampoo al nodig temperatuur 44 graadjes goed dat de zweetbandjes mee zijn heel veel plezier

  • 12 Mei 2013 - 15:22

    Alice:

    Ik ga weer met veel plezier je reisverslagen lezen en je volgen. Brings back memories! Wij zijn net terug van een weekje Sharm el Sheik (liggen, snorkelen en verder niks). Daar was ik ruim 25 jaar geleden en toen was er nog niet veel. Datzelfde geldt voor India, Nepal, Maleisië en Indonesië. Ook daar was ik 25 jaar geleden en er is veel veranderd, maar de ervaringen zullen er niet minder om zijn. Ik ben benieuwd wat je nu weer allemaal mee gaat maken.
    Bon voyage!

  • 13 Mei 2013 - 21:04

    Esther K:

    Lieve Cin, tante Ineke en ome Frits,
    Heel veel plezier met weer een hele mooie reis!
    Geniet er van en ik zal jullie weer met plezier volgen vanuit een koud en bewolkt Nederland....

    Liefs en dikke Xxx Esther

  • 16 Mei 2013 - 20:29

    Dominique :

    Hee Cin! Het eerste weekje goed doorgekomen? Wij kijken natuurlijk met smart uit naar hè eerste echte verslag! X Domi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 256537

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: