Nog even! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Nog even! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Nog even!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

19 Juli 2009 | Nederland, Leiden

Hi Allemaal,

Nog 5 weken werken en dan ga ik lekker op vakantie naar India. Ik ga samen met Marianne genieten van het mooie Azie! Het wordt vast weer een mooi avontuur.

Veel liefs
Cin

• 26 Juli 2009 - 12:07

Paps/mams Tamis:

Zo daar is dan je lang verwachte 1e berichtje van ons. idd zit jij over 4 weken in het exotische India en wij in die Heimat op weg naar het hopelijk warme zuiden. De laptop gaat mee dus we houden contact. Maar eerst nog even een muurtje schilderen. Dikke kmuff van ons

• 16 Augustus 2009 - 21:59

Essie:

HEEL VEEL REISPLEZIER.....op naar het volgende avontuur. ;-)
    You are living the GOOD LIFE :D ENJOY
    Kussies Essie

• 20 Augustus 2009 - 18:39

Eefje:

Hoi Cin! Ik heb je gevonden. Je hebt nu nog dienst, maar heel veel plezier, goede reis en geniet ervan! Je hebt het verdiend! Ga je wel missen. Liefs!

• 21 Augustus 2009 - 18:53

Zus:

Hey Zusje,

Hier ook eindelijk een berichtje van je zus!! Morgen vertrek je voor wederom een heel mooi avontuur. Zusje ik hoop dat je ervan geniet en weer terug komt vol mooie verhalen en ook erg mooie foto's!!! Ik hou de site in de gaten!!!

Hele dikke kus en kmuf van je zus

• 24 Augustus 2009 - 20:12

Marjan:

ik was ontroerd van je kaartje,het deed me heel goed,veel plezier en geniet er maar van,we zullen je blijven volgen.

groetjes marjan & ludo.