Nog een paar uurtjes....... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes....... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes.......

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

21 Augustus 2009 | Nederland, Leiden

Nog een paar uurtjes.....en dan vliegen we naar India!!! Heerlijk ik heb er zin in.
Het is zowaar weer gelukt mijn tas in te pakken.....ik word er nog eens handig in....zo zwaar is ie niet. Nou ja misschien denk ik daar vannacht als ik naar Leiden CS loop anders over maar dat horen jullie dan wel weer.
Ze zeggen wel een gewaarschuwd mens telt voor twee. Nou ik ben een gewaarschuwd mens. Als ik iedereen moet geloven dan is India VIES.....dan denk ik gelijk vies?.....WC's in China die zijn pas vies :) maar het schijnt echt overtreffende strap te zijn. Daarbij ga ik zeker aan de diarree.......tja waarschijnlijk wel......nee zegt iedereen dan.....zeker!!! Ow....nou ja dat zien we dan wel weer. Dus....ik wilde het dit keer netjes houden (na mijn vorige reis verhaal) maar naar ik begrijp van iedereen weet ik niet of mij dat gaat lukken. We zullen zien.....

Ik ga nu eerst lekker slapen en dan morgen vroeg op!!!

Veel liefs
Cin

  • 23 Augustus 2009 - 07:46

    Kat:

    Hey Zusje,

    Ja, India schijnt vies te zijn, maar daar kom jij vast wel overheen, na China ben je gehard toch....
    Have fun maar weer!!!

    Hele dikke zoen en kmuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Rondreis door India 2009

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2010

Fotogalerij

13 September 2009

De Engelse ponden.......?

11 September 2009

De kunst van het niets doen....

05 September 2009

Ben je bedonderd......

03 September 2009

Wat is ie groot!!
Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 257332

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: