Oeps, I did it again! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Oeps, I did it again! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Oeps, I did it again!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

14 September 2011 | Ecuador, Quito

Papallacta, thermal baths, 4500 m hike, eeuwige sneeuw.

Tja, ik kon het toch niet laten.....een mooie wandeling op 4500 m. Maar de dag daarvoor eerst nog even naar de heetwater bron in Papallacta. Hoog in de bergen slecht enkele km van Quito, of toch iets verder weg....slechts 3,5 uur met de bus (oeps) maar dan heb je ook wat. Heerlijke baden met gezond en helend water en daarbij was ik in goed gezelschap. 's Ochtends hadden Mai (China), Christiaan (Duitsland) en Miguelle (Israel) besloten om met mij mee te gaan, wat bleek.....een en al gezelligheid en plezier. Al met al een mooie dag en goed voor de spieren!

Want de volgende dag ging ik het toch weer doen......wandelen op 4500 m. Ik weet, ik had gezworen het nooit meer te doen maar ja...... De Cotopaxi.......die moet ik toch echt met eigen ogen zien en wees gerust dit keer braaf een toer geboekt......dus zit 's ochtends vroeg braaf te wachten in het busje, beetje te kletsen met een paar britse meiden. Hoor ik opeens "goeiemorge" en daarna "ik dacht dat we alleen met onze groep zouden zijn"......onee! een hele kudde nederlanders van Djoser.....gezellig :(! Wel handig voor de foto's en ach het was toch nog wel gezellig ook. Beetje nederlands kletsen en wat betreft de wandeling.....dat ging al beter dan de vorige keer.....maar ik ga er zeker niet mijn hobby van maken :)

Veel liefs,
Cindy

Fam: bedankt voor alle berichtjes
Marije: bedankt voor je mail!
Marianne: alles komt goed! en je mag altijd bij mij slapen.
Bas: respect!!! Je hebt de Cotopaxi beklommen. Moet waanzinnig mooi zijn geweest. Grappig volgens mij waren we er op dezelfde dag, alleen jij 1000 hoger :)
Jaqueline: ja, ik heb nu zeker empathie voor een astma cardiale :)
Annemarie (bungalow A): ik zal geen gevaarlijke dingen meer doen :). Hoop dat bij jullie alles goed gaat. Ook groetjes Bernd en Wilma.
Alle neven en nichten: leuk dat jullie mee lezen en leven met mijn reis.
Arnold: de Machu Picchu staat zeker op de planning!! Ben benieuwd!
Ylze: misschien neem ik wel een wandelstok mee op de Machu Picchu :)
Eef: bedankt voor je lieve sms. Hier eindelijk weer een berichtje van mij (was even uit de lucht op de Galapagos eilanden)
Yvonne: leuk dat je mee leest. Hoop dat je een leuke nieuwe baan hebt.

  • 23 September 2011 - 16:00

    Zus En Jürgen:

    Hallo lief zusje,

    Wat ziet dat er koud uit!!! Brrrr!!! Wel leuk om weer foto's te zien, hihi. Thermale baden zien er heerlijk uit.
    Tot straks op de skype!!

    Hele dikke kmuf en kus van ons

  • 23 September 2011 - 17:53

    Peet & Jouelle:

    Ha Cindy, wat een leuke foto 's en wat maak je veel avonturen mee!! helend water, wij komen niet verder dan de Haman!!!! Ondanks je "ontspannen" wandelingen zie je erop de foto' 's relaxt uit!!! Je mist vast niet je lievelings onderzoeken!!! Geniet maar lekker want het grote nieuws vandaag in nederland is dat : neutrino's zijn sneller dan het licht, concreet je kan terug in de tijd reizen. Zou Einstein toch niet alles geweten hebben?
    Liefs van ons

  • 23 September 2011 - 18:50

    Eefje:

    Lieve Cin! Leuk weer wat van je te horen! En leuke foto's! Ik heb dan geen thermaal bad, maar wel al heerlijk genoten van de maskers ed! Nu lekker weekend met voorspellingen van 20 graden!! Liefs!

  • 24 September 2011 - 08:35

    Marije:

    Ha Cin,
    wat een mooie avonturen weer...je wordt nog een echte hiker :-) Wat een mooie foto's, het ziet er echt prachtig uit!!
    Nu naar je andere reisverslag ;-)
    liefs!

  • 24 September 2011 - 13:34

    Arnold:

    Hadden ze een lekkere goulash soep boven in de berghut? :-) :-) ik neem aan alleen cocathee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 257799

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: