Nog 4 uurtjes dan gaat de wekker........... - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Nog 4 uurtjes dan gaat de wekker........... - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Nog 4 uurtjes dan gaat de wekker...........

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

02 September 2011 | Nederland, Warmenhuizen

Nog 4 uurtjes en dan gaat de wekker voor het nieuwe grote avontuur!!!

Ik ben, hoewel ik nog lang niet in het vliegtuig zit, ingecheckt, de stoelen bij het raam zijn gereserveerd dus heerlijk klimmen over de medepassagiers bij iedere plaspauze, is goed voor de intergratie :)). Oja, en dan dus nog maar even geen Diamox!!

Ook mijn tas is weer gepakt......I tried to travel light......helaas ging dat niet helemaal volgens wens dus wederom roze naaldhakjes en beautycase er weer uit gehaald.....ging nog niet goed.....puff wat nu?.....nou ja dan maar een nieuwe tas.....wie niet sterk is moet slimn zijn.....mmmmmm....of toch ook een beetje sterk :). De tas is dus iets groter uitgevallen dan normaal (lees ik val bijna om).....maarja wat wil je dan ook.....een vrouw....inpakken voor 6 maanden!!

Nou ik ga nu snel nog een paar uur slapen!! Tot snel, vanuit Quito!!

Veel liefs,
Cindy

Ps. iedereen heel erg bedankt voor de mooie kadootjes, lieve mailtjes, lieve berichtjes en leuke afscheids thee, borrel en eten!! Het was geweldig!!

  • 01 September 2011 - 22:59

    Bianca:

    I do not understand anything but I wanna let you know that I wish you a fabulous time and that you enjoy every single minute! Please take care and send us a massage from time to time so that we know you are fine!
    Give you a big hug and remember Macchu Picchu is calling Angkor Wat in December! Take care, love ya

  • 02 September 2011 - 05:39

    Jacqueline Wellenste:

    Ha Cindy, geweldig! Was bang dat je mijn laatste wzhmailtje gemist had..maar zie!
    Heb je voldoende make-up ingepakt???
    Heerlijk, vanaf nu geen gedachte aan demente dametjes en bijbehorende familie, alleen maar puzzelen waar je gaat slapen...en hoe je die tas vervoerd krijgt...je kunt dingen weggeven?!?!
    Hug, Jacqueline

  • 02 September 2011 - 19:26

    Paps En Mams:

    Na een snik, een warme knuffel en de woorden "ïk hou van jullie" liep je de douane door en bleven wij met een leeg gevoel achter. Maar ook wisten we dat het voor jou de start was van een lang gekoesterde droom. Gelukkig bestaat er skype, what apps en email en paps volgt je met z'n GPS :). Dus your family is watching you het komende half jaar.
    Dikke kmuff h.v.j. en geniet van je 1e dag op grote hoogte in Quito

  • 02 September 2011 - 21:00

    Esther Lauwen:

    He Cin, Super joh! Wat een avontuur weer. Superveel plezier gewenst en ik ga je weer volgen met vast weer veel zeer vermakelijke posts/anekdotes. Liefs,
    Esther

  • 04 September 2011 - 17:58

    Liesbeth:

    Cindy heel veel plezier,ook dit keer ga ik je volgen.Have Fun
    liefs liesbeth

  • 05 September 2011 - 07:06

    Janneke Nieuwenhuys:

    Hey Cindy
    Ik zie dat je weer op drift bent. En dan ook nog een bescheiden reisje van een half jaar.
    Irene houdt me af en toe wat op de hoogte.
    Gaaf hoor. ik ga je belevenissen absoluut volgen. Heel veel plezier, succes etc etc etc.
    Liefs, Janneke

  • 07 September 2011 - 12:03

    Wil Berkhout:

    groot gelijk dat je weggaat mijn lekkere spercibonen zijn toch op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 256529

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: