Aftellen!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Cindy Tamis - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

06 April 2010 | Nederland, Leiden

Hi Allemaal,

Het aftellen is nu echt begonnen.....nog 24 uur en dan zit ik in het vliegtuig!! Ja, dat is nog eens wat anders dan het aftellen van een 24 uurs dienst.....ik denk dat dit me toch beter bevalt.....nog 24 uur en dan ben ik op weg naar Bangkok om mijn reis te vervolgen naar Laos. Natuurlijk nog wel even afwachten of ik geen eerste hulp bij paniek aanvallen moet verlenen in het vliegtuig........dan toch een beetje dienst.....ach een oxazepammetje doet wonderen :)en anders toch maar 2,5 mg lorazepam, sorry Frans!

Ik wil via deze weg ook nog iedereen bedanken voor alle steun, lieve woorden, kaartjes en alle kadootjes die ik heb gekregen. Echt super!!

Tot schrijfs in het verre Laos!!

Veel liefs,
Cindy

  • 06 April 2010 - 12:45

    Zus:

    Hey zusje,

    Gelukkig, ik mag de eerste zijn die een berichtje bij je achter laat.
    Lief zusje have fun, geniet en niet vergeten hou ons op de hoogte van je avonturen zodat we een beetje mee kunnen leven met je!!
    We sms'en natuurlijk ook nog!!!

    Hele dikke zoen en kmuf van je zus

  • 06 April 2010 - 13:05

    Bas:

    Heej Cindy,

    lekker hoor! ff weg. Hoop dat je veel verhalen voor ons achter laat. En natuurlijk mooie foto's.
    Kunnen we gelijk reageren, zoals je bij ons tijdens Nieuw Zealand hebt gedaan.

    Geniet ervan!

  • 06 April 2010 - 13:39

    Marina:

    Jaja...ben wel een beetje jaloers op je... Maar natuurlijk gun ik je een fantastische reis met weer veel mooie levenservaringen. Geniet en ik geniet met je mee via je verhalen!
    Dikke zoen, Marina.

  • 06 April 2010 - 14:18

    Femke:

    he cin

    zo dus je gaat morgen al , heerlijk zeg ..en voor hoe lang?of laat je dat nog een beetje open!
    ik zal zeker regelmatig kijken naar je foto's en je stoere verhalen lezen!
    xxx femke

  • 06 April 2010 - 14:35

    Willem:

    He Cindy, nog bedankt voor je lieve kaartje.Ik ga je volgen en ook nog aan de productie denken.Zijn daar trouwens ook pillen tegen ?fijne reis Willem

  • 06 April 2010 - 15:04

    Marianne:

    Ohhhh heerlijk hoor, ik heb net ook nog even een blik geworpen op de verhalen uit India. Meis geniet ervan, ik vind het echt super stoer dat je zo in je eentje op reis gaat, maar ik weet zeker dat je heel veel leuke mensen gaat ontmoeten en jou kennende ben je niet lang alleen. Volgende keer wil ik graag weer mee. Heel veel plezier en ik bel vanavond nog even. xx

  • 06 April 2010 - 18:27

    Alice:

    Hee Cindy,

    Ik ga weer heerlijk genieten van al je verhalen en de foto's die je (hopelijk) gaat plaatsen. Ik heb misschien hier en daar nog wat tips!
    Blijf wel een beetje jaloers achter!!!!!

    Een goede vaart en behouden thuiskomst (zware stem), aye aye kapitein!

  • 06 April 2010 - 19:04

    Eefje:

    Lieve Cin, spannend allemaal! Heel veel plezier en succes en tot gauw! Je dromenvanger heb ik al opgehangen! Heel veel liefs!

  • 06 April 2010 - 19:42

    Miranda:

    Hey Cin,

    Joepie!!!! Het is bijna zover!
    Héél, héél veel plezier!!!
    Ik ga je zeker volgen met al je verhalen.
    Doe voorzichtig en ik heb veel bewondering voor je.
    Geniet ervan!!!

  • 06 April 2010 - 20:32

    Adri:

    Lieve schat,

    Geniet van een hele fijne vakantie. Ik hoop met net zo veel plezier je reisverslagen weer te lezen als de voorgaande keren. Morgen een hele goede reis toegewenst en een hele dikke knuffel.
    Doe wel voorzichtig, je weet wie het zegt. HA HA.
    liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    Tante Adri

  • 06 April 2010 - 22:26

    Paul:

    He Cin,
    ik ben jaloers!
    Gister teruggekomen en ik wil nu alweer weg!
    Heel veel plezier, ik ga je volgen!
    xx Paul

  • 07 April 2010 - 19:31

    Marjolijn:

    Lieve cindy,
    ben benieuwd naar al je verhalen!
    X

  • 08 April 2010 - 09:07

    Paps En Mams:

    Na het afscheid op schiphol je eerste smsjes al gekregen vanuit het verre Bangkok. Zo te lezen had je een goede trein/bus verbinding en ben je volgens je planning 9 april in Laos. Daar eerst maar even bijkomen van de lange heenreis.Want jou kennende zal je,voordat je het zelf door hebt, wel weer aan de kwebbel zijn met allerlei gasten uit het hostel en samen mooie trips plannen.
    We houden contact. HVJ dikke kmuf paps en mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Cindy

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 257265

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 21 Augustus 2013

Azie 2013

02 September 2011 - 28 April 2012

Cindy goes Zuid-Amerika

07 April 2010 - 23 Mei 2010

rondreis Laos en Vietnam

22 Augustus 2009 - 12 September 2009

Rondreis door India 2009

Landen bezocht: